samba jako dns

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 21:07:05 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 07:42:42PM +0100, Pavel Lisy wrote:
> Ja jsem to kdysi studova v dokumentaci samby a tam mi to prislo
> pochopitelne. Doporucuji :-)
Ano, mas 100% pravdu. Z dokumentacie samby je okamzite jasne, ako sa meni
poradie resolvovania smb komponent. Moj problem to vsak absolutne neriesi,
pretoze ide o zle nastavenia Win* clienta a ani zaboha neviem zistit, kde sa
to nastavuje. Teda jedno info som nasiel (analogiu "name resolve order" pre
Win*), kde som sice mohol zvysit prioritu DNS, ale bolo to aj tak prd platne
lebo potom uz neposielal ziadne requesty, ani netbios.

Microsoft si samozrejme vsetky terminy premenuje podla lubovole aby to boli
dobre buzzwords, ale na zrozumitelnosti dokumentacie to vobec nepridava.

Sory, ze to pisem do linuxovej konfery, bol by som rad keby ma niekto
nasmeroval do nejakej podobnej windowsovskej konfery (alebo kanalu na irc),
ked budu podobne kvalifikovani ludia ako tu a nemusi byt ceska/slovenska.

> Pavel
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Microsoft and Apple make the easy things very easy and the hard things impossible.
*BSD and Linux make the easy things challenging and the hard things difficult but possible.