OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Martin Bajer hi na fict10n.net
Čtvrtek Březen 24 21:44:16 CET 2005

On Thu, 2005-03-24 at 19:58 +0100, Milan Keršláger wrote:

> Tohle uz fakt hranici. Rikam vam - jste arogantni, namysleni,
> narcisticti a sebestredni *pip*. Svahilstina ani Vas format neni
> majoritni a vy jste tim padem argumentacni podrazak.

 Kdyz Red Hat zakazal distribuovat za uplatu svoji distribuci, tak jste
tvrdil, ze je to (jeste stale) Svobodny software. Nebyla to pravda. viz
http://groups-beta.google.com/group/cz.comp.linux/browse_thread/thread/f6010709352e9075/7626dd9192714b75?q=redhat+stanovisko+czlug&rnum=1#7626dd9192714b75

 Pred tremi tydny jste nas tu presvedcoval, ze software sireny pod GNU
GPL je proprietarni. viz
http://groups-beta.google.com/group/cz.comp.linux/browse_thread/thread/c7fcbdcb648af664/eb623dfa166a0ee9?q=kerslager+proprietarni+urpmi#eb623dfa166a0ee9

 Nyni jsou podle vas lide pouzijici OpenOffice.org "arogantni,
namysleni, narcisticti a sebestredni *pip*". A pokud neumeji precist M$
proprietarni antiformaty tak je chyba u nich, nejsou profici a spadli z
Marsu...

> Pred par tydny jsem byl u jedne starsi pani, ktera sice pocitacum
> nerozumi (tak jako Vy - resp. tak, jak si o sobe myslite, ze rozumite) a
> ta me prosila, abych ji poradil. Jeden chytrak (obcas tady slinta
> podobne blbosti) ji totiz smazal ikonku Exploreru, nainstaloval Firefox
> a prenastavil Word. Tim pani padla do peknych problemu, protoze
>
> a) nemohla do banky, protoze to funguje jen v MSIE

 Takze to neni chyba Mozilla Firefoxu, potazmo ani toho technika. Pouze
se te pani zapomnel zeptat k cemu vsemu ten pocitac pouziva. Kdyby ji
ikonku MSIE prejmenoval na "M$ Banka" + na firewallu povolil MSIE
pristupovat jen na stranku banky, tak bylo vse OK. Do problemu se ta
pani dostala kvuli ignorantum v bance protoze ji neupozornili, ze je to
pouze 'M$ banka' a ne Internet banka a samozrejme take diky ignoranci a
podrazum Microsoftu.

spatne udelana stranka ? reportovat na http://www.czilla.cz/bugzilla/

> Ona (stejne jako 99% ostatni populace) tomu nerozumi
Podle vasi logiky by bylo nejlepsi kdyby tomu nerozumelo 100% populace.

> Budte prosim tolerantni a uvedomte si, ze DOC format pouziva 99% lidi,
> kteri s dokumety _pracuji_. Ti lide netouzi vedet nic o Vaci ctene svate
> valce, chteji jen pracovat.
 ja chci pouzivat Svobodny software a nehodlam si kupovat ani M$ Office
ani Wirus! Valku zacali darebaci, kteri vytvorili utajene, nestandardni
formaty. Kolik procent lidi to pouziva je irelevantni.

 Ale tohle vsechno vy prece vite.

--
Martin Bajer - pocitacove sluzby
608 852 300, http://fict10n.net/

GNOME Desktop - sleek, sophisticated, sexy.