OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Březen 25 12:28:54 CET 2005

Michal Vojan <mailto:mysutka na seznam.cz> wrote:
> tehle diskuzi jde? Myslim, ze na skolach stejne je ta
> Milana Kerslagera platna. No nic, stejne se ta diskuze

	Skutečně? Předpokládám, že škola by především měla lidi naučit
DOKUMENTY vytvářet... prostředí je podružné (ano, variabilita je ku
prospěchu žadatele o místo, co si mam myslet o naivních divenkach z obchodní
akademie (+- 20 let), pro které je Internet to modré e na ploše a jedinou
stránkou Seznam.Cz?)... místo těchto kravin, kdyby měly kultivované
vystupování na úrovni a uměly psát obchodní či úřední korespondenci (+
základní orientaci v tom, co měli jako povinné učivo na střední), bylo by to
podstatně užitečnější, než si hrát s řezy písem instalovaných v OS... Moje
manželka nemá problém plynule přecházet mezi OO verze 1.3. a MS Office dle
potřeby a to už je dost stará na to, aby se na takové prkotiny mohla
vykašlat - myslíte si, že jsem doma dělal SM, aby ty officy nepoužívala -
prostě sama měla zájem a kupodivu to nebyl vůbec problém... a naopak jájsem
shnilej a nemám čas tak chytnu první nástroj, který na daný úkol umím
ovládat a provedu co potřebuju... (ano i s ukradeným SW, chcete-li to
slyšet)

	Zřejmě mám jiné požadavky na takové uchazečky než profesionální
personální agentury, když je můj názor tak mimo....:-) (ale neplatí to
generálně, najdou se šikovné výjimky, bohužel firem je podstatně více...)