initrd a cpio

Martin Och martin na och.cz
Pátek Březen 25 14:42:56 CET 2005

---------- Original Message -----------
From: Slavek Banko <slavek.banko na axis.cz>
To: linux na linux.cz
Sent: Fri, 25 Mar 2005 14:26:13 +0100
Subject: Re: initrd a cpio

> No, nevím, ale já z toho vyčtu, že původní je balený gzipem a nový je
> cramfs. Z toho je jednak jasné, že nový mohou "prostě" namountovat jako
> souborový systém cramfs (pouze pro čtení), a pak také to, že si musím
> ověřit, zda je v jádře podpora cramfs.

No prave :(
V okamziku kdy jste to psal jsem ja zkusil namontovat ten img rovnou.
A hele, podarilo se :)

Takze do initrd uz vidim, a jak to bylo proste :)
Dekuji Vam.

A ted se jeste zeptam, proc nainstalovany RMP kernel 2.6.8.1-24mdk
nenabootuje?
Ted jsem totiz zjistil, ze nenabootuje ani na serveru,
kde nepouzivam zadny off board sata radic.
V linuxrc v initrd se loaduje (v uvedenem poradi):
scsi_mod
libata
apa_piix
sd_md
jbd
ext3

a koncim na kernel panic...
Bohuzel mi screen ujede, takze nevim, jestli vubec nasel nejake /dev/sd?

Asi nacpu do linuxrc na zacatek sleep, ale cramfs je RO.
Poradi nekdo jak zmodifikovat obsah cramfs systemu?

Dekuji

--
Martin Och