OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Březen 25 15:46:06 CET 2005

Petr Vileta napsal(a):

> Dokonce se tak tvari i Micro$oft :-) Nekdo z jejich reditelu (ne Gates)
> prohlasil na nejakem verejnem foru, ze kdyz si zak "ukradne" ve skole Office
> urcene pro skolstvi, tak ze "ho rozhodne nebudeme hnat k soudu".

No a proč to netrestají ?

V tom je fígl my sice přijdeme o X x Y korun ale žák bude umět jenom s
M$ a když přijde někam potom pracovat bude požadovat M$ no a podnik to
koupí protože to potřebují k práci a těžko budou věřit nějakému OO který
je zadarmo když všichni ze školy mluví o M$ :-) a a tam už se ty
nelegální produkty dají žalovat tam to z těch podniků vytáhnou, kdešto
ze žáka by několik desítek tisíc nevysoudily.

PS. Skuste se na této politice trochu zamyslet on to M$ má náhodou dobře
promyšlené.

|    ICQ    179223500                    |