yum centos upgrade

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Březen 25 20:04:06 CET 2005

Jan Houstek napsal(a):

> "Nejak" to urcite jde, ale doporucil bych to spis upgradovat z Anacondy,
> kvuli vecem jako je SELinux, udev apod.
>
> -- Honza Houstek

Mělo by to jít tak že stáhněte balíček v kterém je verze toho OS (u
centosu nevím jak se ten balíček jmenuje) normálně ho nainstalujte
pomocí rpm a potom zadáte yum upgrade a běží to.

Prováděl jsem tak upgrade FC :-)

Jediné co můžu doporučit aby jste neprováděl upgrade stylem
"yum upgrade" pokud nemáte dostatečné místo na HD mě se to stalo že jsem
zapral HD a potom se to kouslo a měl jsem co dělat abych to dal do
pořádku (část balíčku byla nová, část stará a neseděly závislosti a pod...)

Takže když máte málo místa provádějte po kouscích "yum upgrade program"
až se to provede tak yum upgrade další program a až už toho bude málo
tak teprve yum upgrade aby se po stahovalo na co jste zapomněl.
Protože jak uděláte yum upgrade tak to bude chtít všechny vaše balíčky
nejdříve stáhnout na HD a nemusí být místo a obzvláště je pak problém
jak se to sekne na instalaci glibc :-) (což se stalo zrovna mě :-( )

|    ICQ    179223500                    |