Epson Stylus C43UX + Debian

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pátek Březen 25 23:12:35 CET 2005

Tak jsem vyzkousel tu tiskarnu na Windouzech, kde funguje.

Jinak hlava u tiskarny mi vyjede, kdyz podrzim asi na 5 sekund talcitko
na doplneni inkoustu .. ale ted mi vyjizdi tak, ze kdyz chybi cernej
inkoust, tak vyjede jen tak, aby se dal vymenit cernej, kdyz nechybi
zadnej, tak nevyjede .. kdyz chybi i barvenej, vyjede cela :)

Ale kazdopadne v linuxu Debianu mi ta tiskarna ani neskytne .. jeste
zkusim nejaky live distro :)
Navic nejak netiskne i na druhym notebooku, kde je taky debian sarge..
bud delam nekde neco spatne nebo budu muset nainstalit nejakej mandrake,
fedoru nebo nechat opravit dvdromku, abych mohl bootovat live distra :)

Na mandrake a fedore to fungovalo ok :)