802.11g karta s WPA

Michal Schmidt xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz
Sobota Březen 26 19:34:54 CET 2005

Jan Satko wrote:
>>(http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/66922, http://www.prism54.org/)
>

> Este som nevidel ake ovladace su v 2.6 jadre. Ale asi budem nuteny nasadit
> toto jdaro pre jeho vacsiu podporu. Kazdopadne mam prestudovanu
> stranku prism54, lenze priamo na nej je bod 6 a ten vravi:
> WPA and WDS support not yet complete

Ta informace je zastarala (2004-06-23). Luis R. Rodriguez napsal
2004-11-04 do mailing listu prism54-devel:

"I'd like to announce we've received patches to allow for AP WPA
using hostap and complete WDS support. I'd like to thank Bell Kin from
PEK Inc. for contributing this. I'll be reviewing the code now and
integrating what needs to go into CVS."

Sam mam nekolik karet XG-901 s ovladacem prism54 v rezimech master a
managed. Funguji dobre. WPA ani WDS nepouzivam, ale predpokladam, ze
dnes uz by to melo fungovat.

Michal