ping LINUX - WindowsXP - Vyreseno

arpanet arpanet na post.cz
Sobota Březen 26 19:56:10 CET 2005

> Až se někde dostanu k Windows, tak to vyzkouším. Logicky by to s
> B-čkovou maskou mělo jet normálně. Nevycházím z údivu, co všechno
> Windows dokáží :-)

nemuzu potvrdit .... suportujeme  rozahlou 10.x.x.x s ceckovymisubnety a v pohode
                .... testnul jsem i 192.168.x.x s B subnetem a Xp i 2k v poho

tusim nektera sitova zarizeni a systemy (NW).. nedovoli pouzit
adresu  s nulovym bitem i tam  kde to ma smysl ... napr. addr.
192.168.0.1 /24
na ciscu je na to tusim prikaz
   ip subnet-zero ....
na netware se uz nepamatuju -(((

  videl jsem problemy i na win 9x .... ale to probihalo jinak ....
stroj byl za switchem kde bylo dlouhe spanning-tree , tedy
spis nebyl na portu spanning-tree portfast a win9x pri startu
nahodily driver ... detekovaly link ... a pak nastalo podivne chovani ...
pokud uz nemely platny lease tak pockaly nez se STP vykeca
... pokud lease jeste byl platny tak vzaly puvodni adresu,
ale masku si domejslely po svem .... navic jen nektere ...
ne vsechny ... zdalo se na to mela vliv i verze NW  clienta ...
portfast na switchi to resil tak jsme dal nepatrali -)))

toz tak ...