ezmlm a Postfix?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Březen 29 12:36:04 CEST 2005

Ladislav Vaiz wrote:
: Ahoj,
: oblíbil jsem si ezmlm a teď bych ho chtěl rozběhat na stroji, kde běží
: Postfix. V dokumetacích jsem nenašel, že je to možné. Koukal jsem
: do ezmlm, používá například qmail-queue. Napadlo mě nainstalovat na stroji
: i qmail. S příjmem zpráv by neměl být problém, přes qmail by šlo
: jen odesílání. Qmail by byl nastaven jako smart relay. Na portu 25 by
: poslouchal normálně Postfix, qmail-smtpd by se vůbec nepoužil.
:
: Myslíte, že je to schůdné řešení? Nezapomněl jsem na něco důležitého?

	Tohle by asi neslo - ezmlm je s qmailem svazan vic nez si myslite
- napriklad pouziva promenne prostredi od qmail-local pro urcovani
co to je za zpravu. Je svazan s formatem dot-qmail(5), cili pres
.forward ho tezko bez uprav spustite. A tak dale. Pouzijte GNU
mailman (sam se k tomu taky chystam, ale porad nemam na tak zasadni
zmenu cas).

-Y.