Fedora core 3 a csc_acm modul

mastix mastix mastix_x na hotmail.com
Úterý Březen 29 15:20:21 CEST 2005

Zdravím,

mám problémek upgardoval sem z core 2 na core 3 a nemuzu rozchodit qualcom
modem pro eurptel CDMA. Všechno vypada docela dobre pripojim li modem tak
pres lsusb vidim ze ho system vidi a dokonce se mi automaticky naloaduje
cdc_acm modul kteri vytvori rozhrani /dev/ttyACM0 ...problem vsak nastane
kdyz se k tomu rozhrani chci dostat, modem neodpovida. Jedine co me napadlo
jestli ten port nezustane nekde otevreny a proto otazka da se zjistit jestli
je port otevreny nebo ne ...pokud ano tak ktera aplikace si to dovolilal
otevrit?

Diky
Mastix

Citite se osamele? Poznejte nekoho vyjmecneho diky Match.com.
http://www.msn.cz/