Kde koupit RHEL 3?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 29 16:25:37 CEST 2005

On Fri, Mar 25, 2005 at 04:28:30PM +0100, Jirka Zeman wrote:
> Dobrý den.
>
> Potřeboval bych zjistit kde by se dal koupit Red Hat Enterprise Linux
> AS verze 3. Pokud možno v co nejkratší době :-). Nemáte někdo s tímto
> zkučenosti?

Vlezte na jejich stranky a kupte si to pomoci nejake platebni karty.
Transakci delaji rucne (resp. ne on-line elektronicky, takze asi pres
terminal jako v krame), takze jsem nemusel mit ani povoleny E-Commnerce
platby.

pokud pouzijete soukromou, budete si muset zajistit, aby vam to
proplatili (me prisel jen mail, takze jsem to resil pres zivnostensky
list, kdy jsem nakoupil/prodal sluzby).

Taky si muzete stahnout Eval verzi (30 dni zadarmo) a koupeni licence si
zaridit v tech 30 dnech:

http://www.redhat.com/software/rhel/eval/

Eval verze je stejna jako normalni, jen nemate tech. podporu (ale mate
updaty). ISO obrazy jsou pro vsechny stejne a tim padem si je muzete od
nekoho vzit nebo si ho stahnout nekde z tluste linky (ja jsem z
Liberce).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz