konzolova aplikacia a presmerovanie

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Úterý Březen 29 21:17:13 CEST 2005

zdravim all,

mam tu konzolovu aplikaciu, ktora ma vlastny CLI (command line
interface), a potrebujem ju ovladat zo skriptu (zadavat jej prikazy a
reagovat na to co vypisuje). konkretne sa jedna o linphonec, alebo
sip_cli z balika tusim Cornfed SIP (skusal som oba).

najprv som to skusal v php - cez proc_open() som spustil prislusnu
aplikaciu, do jej stdinu som posielal prikazdy, a na stdoute som
hladal vypisy. aplikacia korektne papa, co jej posielam, aj to
spracovava, ale vypis toho co lezie na stdout dostanem az po ukonceni
celej aplikacie, nie priebezne (co je problem, lebo na neho musim
priebezne reagovat). skusal som vypinat bufferovanie na prislusne
streamy, no nepomohlo.

usudil som ze asi to bude nejaka issue s PHP (hoci na php-webe je ako
priklad k proc_open() uvedene ovladanie inej interaktivnej aplikacie),
a poprosil som kolegu nech to skusi nakodovat v perle. bohuzial dosiel
k podobnemu vysledku, vystupy nedostava a bufferovanie nepomaha
vypinat.

netusite niekto, cim by to mohlo byt a ako tomu pomoct?

(btw, chcel som v php vytvorit pre aplikaciu pty, a nechat ju pracovat
s nim, bohuzial php mi tvrdosijne tvrdi, ze pty nie je na mojom
systeme podporovane, hoci v jadre ho zapnute mam, a tiez neviem co s
nim a ci by to mohlo pomoct s tym co riesim).

diky,

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk