konzolova aplikacia a presmerovanie

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Úterý Březen 29 22:44:48 CEST 2005

AVAsro> nesel by pouzit expect?

popozeral som si co je ten expect zac, a zda sa ze by to slo. vie
pustit aj viac aplikacii (potrebujem dve, alebo jednu plus seriovy
port) a myslim ze aj regularne vyrazy a parsovasnie by sa do neho dalo
nasadit (prinajhorsom cez awk, sed, ...). anyway, ja mozem rozchodeniu
venovat najviac 2-3 hodiny, a tam sa s ucenim expectu nevojdem, ale
mozno to v nom spravi niekto iny. je tu niekto komu sa chce? :o)

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk