SW pro chip card

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Březen 30 02:51:31 CEST 2005

Mam chip card ctectku "GemPC Twin", ktera by pry mela umet i na kartu
zapisovat. Mam to k el.bankovnictvi a protoze mi vyprsel certifikat a nechal
jsem si udelat kvalifikovany a ten je na jinem typu karty, tak mi zbyla ta
stara karta, ted uz neplatna. Tak jsem si myslel, ze s ni budu delat pokusy
a zkusim na ni neco zapsat - cokoliv. Jenze nejak nemuzu vygooglovat zadny
SW pro cteni/zapis na chipove karty. Nevite nekdo o necem? Pokud by to bylo
pro Linux i Wokna, bylo by to dobre, ale staci Linuxovy.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz