problem: vysoky ping

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 30 09:28:19 CEST 2005

On Wed, Mar 30, 2005 at 07:12:13AM +0200, Cejvik wrote:

> Ahoj,
> po predelani server na rychlejsi procesor a pamet mam nasledujici problem:
> Po startu sitoveho rozhrani je ping normalni kolem 0.413 ms, ale po cca par
> minutach zacne rust a rano jsem mel:
> Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 1, Ztracené = 3 (ztráta 75%),
> Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
>    Minimum = 3375ms, Maximum = 3375ms, Průměr = 3375ms
> Pomuze vzdy provest prikaz  /etc/init.d/network restart
> Myslite ze by to mohlo byt nejake nastaveni v BIOSU?
>
> Zkousel jsem nastavovat sitovky utilitou od 3com na jine hodnoty
> [...]

Nemate nahodou rucne nastavenou rychlost nebo full duplex? Zkuste
ponechat autodetekci. Mate ve vypisu dmesg nejake zvlastni zpravy? DIval
jste se do vypisu ifconfig, jestli tam jesnou nejake hlasene chyby? Jaky
pouzivate modul? Nemate k dispozici jiny? Nemate problem se sdilenim
preruseni (cat /proc/interrupts)? Zkousel jste to nastavovat
originalnimi nastroji od 3Com (DOS)? Pinkate po LAN nebo tam je nejaky
bezdrat?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz