problem: vysoky ping

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Březen 29 20:28:10 CEST 2005

On Wed 30. of March 2005 05:12, Cejvik wrote:
> Ahoj,
> po predelani server na rychlejsi procesor a pamet mam nasledujici
> problem: Po startu sitoveho rozhrani je ping normalni kolem 0.413 ms,
> ale po cca par minutach zacne rust a rano jsem mel:
> Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 1, Ztracené = 3 (ztráta 75%),
> Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
>     Minimum = 3375ms, Maximum = 3375ms, Průměr = 3375ms
> Pomuze vzdy provest prikaz  /etc/init.d/network restart
> Myslite ze by to mohlo byt nejake nastaveni v BIOSU?
>
> Zkousel jsem nastavovat sitovky utilitou od 3com na jine hodnoty
> [...]

Ahoj, na routeru jsem s dvema 3com mel taky problemu (905b-tx a
905c-tx), nakonec pomohlo jednu jet na 100mbps halfduplex a druhou
100mbps fullduplex. Neni to idealni ale tu halfduplex jsem mel
pripojenou k adsl modemu, takze to rozhodne nezdrzovalo :)

I kdyz ted kdyz to procitam znovu, tak se mi chovaly trosku jinak.
podle poradi startu vypadavala vzdy ta prvni (kdyz byly obe na 100mbpx
fullduplex), ale druha jela v poradku.
--
Pavel Benisek