OT - COMPAQ LTE ELITE 4/75C

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Středa Březen 30 10:35:58 CEST 2005

haaja wrote:
> On ten notebook je pekne starej, fakt hruza, bios nebo spis ten setup
> manager je nahranej na hdd, a hdd je tam nejakej starej, takze ho ani
> nepripojim pres redukci do pc. Google mi heslo neporadil, ba ani manual

Nějaké starší Compaqy jsem oživoval, nevím, jak tento typ,
ale často mívají dvě bootovací diskety a z nich se dá ten
BIOS opravit, nahrát, nastavit... U těch novějších to není,
ale ty diagnostické a servisní diskety bývaly (měly by být)
k nalezení někde na Compaqově webu. Držím palce. Jestli ten
krám má aspoň FDD...

Pohoda, hezký den

Josef