Linux konference, filtrovani

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Středa Březen 30 11:52:33 CEST 2005

On Wed, 30 Mar 2005 11:41:51 +0200, Simeth, David
<David.Simeth na skoda-auto.cz> wrote:
> [...]

1. TO ^ CC ...  (if TO or CC contains STRING ...)

2. Skusit pozriet, ci uz to nie je definovane niekde inde.
(pravidlo tykajuce sa linux na ... a preto "to dalsie" "nefunguje")
Message rules aj vo velkom rozsahu (30+) funguju v OE5.5+ uz par rokov
bez problemov.

3. Na firemne veci pouzivat OE a na vlastne konto (user na gmail.com) si
nainstalovat ThunderBird (TB). Mozno to vsak interne predpisy zakazuju
(podla moznosti skusit zmenit takuto situaciu).

4. Vid 3) - pouzivat Firefox al. aj IE a konferu sledovat v gmaili
(potrebne permanetne pripojenie na net).

AT