GD knihovna pro perl fedora core 2

mastix mastix mastix_x na hotmail.com
Středa Březen 30 14:22:12 CEST 2005

Zdravím
snažím se rozchodit bugzillu a zaseknul jsem se na instalaci perl
modulů. Kompilace neprošla a vypsalo to že schází spousta souborů
které se mě nechtějí hledat. Tak jsem zkusil perl-GD ...rpm a to
prý potřebuje atrpms-perl-module-helper tenhle balíček jsem nikde
nenašel a když jsem pátrál tak jsem zjistil že má něco společného
s auto update systémem
může mi někdo poradit kde to najdu ...popřípadě máte
někdo zkušenosti s instalací tohoto modulu ve fedoře.
Diky
Mastix

Emotikony a pozadi programu MSN Messenger ozivi vasi konverzaci.
http://messenger.msn.cz/

Daląí informace o konferenci Linux