Informix Connect na Debianu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Březen 30 17:20:40 CEST 2005

On Wed, Mar 30, 2005 at 10:36:05AM +0200, Sv. Patrick wrote:
> Zdravim.
>
> Nevite nekdo, jak nainstalovat na Debian Informix Connect, abych mohl
> z php přistupovat k Informixu na jiném serveru?
> Na webu IBM jsem našel IC pouze pro RedHat, který jsem původně měl,
> ale teď jsem přešel na Debian. Nevíte někdo o něčem pro Debian?

Rozbalit rpm a nainstalovat.
Vono to rpm je totiz pekna prasecina. Je v nem obyc tar soubor
a postinstalacni skript ho rozbali na napere to do filesystemu. :-)

Ja jsem si takhle na Debianu nainstaloval napred connect a ted i server
7.3 (zatim jsem jeste nezkusil 9) do /opt/informix-xxx/.

Vsechno bezi ok (Debian Woody).
--
Zito