problem: vysoky ping

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Středa Březen 30 17:27:47 CEST 2005

To s tím nemá co do činění!

Problém je buď v kartě, nebo na switchi. Oboje musí být nastaveno stejně
(pokud to jde). Pokud je to nějaká mrchaswitch, co nejde nastavit, pak
nastavte buď auto, nebo 100 full. Až pokud se nepodaří nastavit switch
na nějakou hodnotu, tak pokračujte v nastavení na auto. Ačkoliv to je
nejčastější nastavení bývá mnohdy (hlavně v neidentifikovatelných
případech) taky nejhůř doladitelné.

V každém případě zde není chyba v softwarovém nastavení (pokud nepočítám
nastavení konfigurace vlastní karty - tedy rychlost, přerušení a pod). V
DNS to ale určitě není.

IH