MDK 10.1 a Palm Tungsten T5

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 30 18:20:58 CEST 2005

haaja wrote:
: No, ja planuju nakup tohoto zarizeni v nejblizsi dobe, takze budu taky
: zkouset zprovoznovat pod linuxem, jinak jak jste spokojen? Uz jste to
: zprovoznil? Jak dlouho vydrzi baterie pri beznem provozu?
: >
: >podařilo se někomu rozchodit sync mezi tímto palmem a jpilot nebo
: >kpilot na MDK 10.1? Už se s tím trápím skoro týden, googluju a
: >pořád nic.

	Mam sice Fedoru, ale synchronizace normalne funguje.
Je dobre rict udevu, aby vytvarel symlink /dev/pilot, nejak jako

$ cat /etc/udev/rules.d/60-palm.rules
KERNEL="ttyUSB1",            SYMLINK="pilot"
$

	kpilot nevim co je, jpilot mi dostacuje. Jinak je taky
moznost synchronizovat s Gnome/Evolution - to je asi uzivatelsky
prijemnejsi, ale Evolution tusim neumi u Todo-listu evidovat
kategorie jednotlivych polozek.

	Baterie je slabe misto - netestoval jsem presne, ale rekl
bych ze mene nez 8 hodin. Kazdopadne radove mene nez u m125.
Ale zase T5 pouzivam casteji nez m125 - napriklad k prehravani hudby.

-Y.