vypalovaci sw

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Středa Březen 30 21:59:42 CEST 2005

On Wed, 30 Mar 2005, Karel Kral wrote:

> Dobry den,

> Nero.

No, Nero je sice bezesporu zajimavy pocin, ale co se tyka funkcionality, tak
ta dost kulha. Nepodarilo se mi prijit na to jak v linuxovem neru vypalit
cokoliv jineho nez jednoduche datove cd. :( Chtel jsem nainstlovat Nero pro
BFU uzivatele, ale zatim asi zustane u gnome-toasteru.

Mozna neco delam spatne. Poradi nekdo?

--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780