konzolova aplikacia a presmerovanie

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Středa Březen 30 23:23:07 CEST 2005

hi,

LC> A neslo by se te aplikaci podivat do zdrojaku a nastavit ji stdout jako
LC> linebufferred?
LC> Pocitam, ze to budou tak dva radky kodu.

vrtat sa v zdrojaku klienta som povodne neplanoval, jeden z dvoch
ktore riesim totiz nie je otvoreny.. ale nic ine nezaberalo, tak som
to skusil (na linphonec), a funguje. cornfedsipua teda vypadava... a
mali ste pravdu, bolo to presne na dva riadky:

// pixall's patch
setlinebuf(stdout);

i ked dalo by sa to este zoptimalizovat ;o) hodil som to do main()
funkcie, hned za deklaracie, subor tusim console/linphonec.c

dakujem,

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk