vypalovaci sw

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Březen 31 07:34:47 CEST 2005

Miloš Liška pise:
> On Wed, 30 Mar 2005, Karel Kral wrote:
> No, Nero je sice bezesporu zajimavy pocin, ale co se tyka funkcionality, tak
> ta dost kulha. Nepodarilo se mi prijit na to jak v linuxovem neru vypalit
> cokoliv jineho nez jednoduche datove cd. :( Chtel jsem nainstlovat Nero pro
> BFU uzivatele, ale zatim asi zustane u gnome-toasteru.

  No puvodne jsem si taky rikal, ze by to mohlo byt zajimavy,
  bracha ma NERO pro wokna, tak jsem si vyzkousel tu verzi pro
  Linux, ale zase smazal. Neslo mi palit vubec, protoze se nejak
  nesnesl s gnome-vfs. A to co jsem videl me nezaujalo, pro lamu
  musi byt lokalizovane. Nakonec se mi zda K3B lepsi volbou.
  A NERO sel pryc.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec