SE GC-85 nefunguje po boote (Was: EDGE cez BT a Motorola V547)

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 31 16:50:15 CEST 2005

Nastartujte, podívejte se jaké přerušení a IO porty pcmcia využívá. Pak
proveďte restart pcmcia a porovnejte, zda se změnilo jen přerušení, nebo
i IO porty. Podle výsledku uveďte přerušení nebo IO porty získané při
startu do "exclude".

Kdysi se mi takhle nechtělo pohodnout pcmcia se síťovkou v doku - pomohl
zakázání (exclude) IO portů...

Slávek.