VNC a neverejne adresy

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 17:26:57 CEST 2005

Dobry den,

  pred casem tu probehla diskuse na toto tema, ale chybi mi koncovka
:-)  Jsem v situaci, kdy mam 2 pocitace s neverejnou adresou a svuj
server s verejnou. Chtel bych aby se z prvniho pocitace pripojil
vncviewer k serveru, a z druheho pocitace se vytvorilo spojeni z
WinVnc take na server, ktery by tvoril jakousi "gateway". Mam takovou
ideu, ze by snad na serveru stacilo pustit treba 2x netcat a pres
named pipes ty netcaty propojit, ale nejak nejsem schopen dovest
tohle reseni do konce, mam problem ze se mi vncviewer i WinVNC hned
odpoji. Neni tu nejaky guru ktery neco takoveho provozuje? Nebo aspon
abych vedel ze to je teoreticky mozne. Nebranim se jinemu reseni,
treba pres iptables, aby to ale pokud mozno nevyzadovalo slozitou
konfiguraci.

Diky
  Pavel Spalek