VNC a neverejne adresy

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 18:28:24 CEST 2005

On 31 Mar 2005 at 17:26, Pavel Spalek wrote:
> Jsem v situaci, kdy mam 2 pocitace s neverejnou adresou a
> svuj server s verejnou. Chtel bych aby se z prvniho pocitace
> pripojil vncviewer k serveru, a z druheho pocitace se vytvorilo
> spojeni z WinVnc take na server, ktery by tvoril jakousi
> "gateway". Mam takovou ideu, ze by snad na serveru stacilo pustit

Takze pokud by se to nekomu hodilo, navod kterak vytvorit VNC proxy
na linuxu:

na linuxovem serveru (let's say mujLinux) pustit tohle:

mkfifo pipein
mkfifo pipeout
netcat -l -p 5900 < pipein | tee -a pipeout > /dev/null
netcat -l -p 5500 < pipeout | tee -a pipein > /dev/null

ty netcaty se musi hodit na pozadi...

nejprve se na vncserveru da "Add client" a zada se mujLinux,
vncviewer se normalne pripojuje take na mujLinux (takze ne listen
mode, to byl ulet). Vyzkouseno, funguje. Je treba to trosku
vybrousit, po ukonceni spojeni je treba tu proxy znovu nahodit, ale
to jiz laskavy ctenar doresi sam :-)

S pozdravem
  Pavel Spalek

Pavel Spalek