Apache a dva druhy zateze

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 31 21:42:43 CEST 2005

	Zdravim,

mam dotaz ke konfiguraci Apache: na ftp/www.linux.cz mam ruzne
virtualni HTTP servery, ktere maji ruzne druhy zateze. V podstate
je lze rozdelit na dva druhy - skutecne webove servery se statickymi
strankami a aplikacemi (www.linux.cz, www.cstug.cz a dalsi) a pak
webove servery pro download vetsiho mnozstvi dat (ftp.linux.cz,
ftp.fi.muni.cz, mysql.linux.cz a dalsi). Problem je, ze pokud se
vyskytne nejaka vetsi zatez (nova verze Linuxove distribuce, nove MySQL),
tak downloadujici klienti vycerpaji MaxClients a ostatni virtualni HTTP
servery nejsou dostupne (nebo jsou malo dostupne). A ted je otazka,
jak tohle resit. Umi Apache nejak omezit pocty klientu na jednotlive
virtualni HTTP servery? Jsem ochoten tyto dva druhy zateze odmigrovat
kazdy na samostatnou IP adresu.

	Druha moznost je poustet na kazde IP adrese samostatneho Apache
se samostatnou konfiguraci, ale to se mi moc nelibi (udrzba dvojich
startovacich skriptu, udrzba dvoji konfigurace, atd). Jde neco takoveho
udelat primo prostredky Apache?

	Diky,

-Y.