ips.o ve 2.6 kernelu versus upgrade firmwaru serveraidu

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Neděle Květen 1 12:59:08 CEST 2005

On Sun, 1 May 2005, Martin Majkus wrote:

> Mohu si stáhnout poslední firmware, ten je ale zase 7.10.23, kdežto v
> posledním 2.6 jádře je verze 7.10.18, takže nevím, jestli by to sedělo.

Řešil jsem velmi podobný problém a člověk od IBM mi oznámil, že pokud
používáme jinou verzi ovladače a firmware, tak to prostě nepodporujou a za
ic neručí (a mimo záznam, že pokud nám to funguje, ať na to nešaháme :)

Každopádně na dvou ServeRAID 5i a jednom 6i firmware 7.10.23 mám a s ips
driverem 7.10.18 z 2.6 kernelu to funguje dobře.

Jinak ta shoda je jen v prvních dvou číslech, 7.10.23 + 7.10.18 je
podporovaná kombinace a ani ten driver při bootu neřve.

-- Honza Houštěk