Aktualizace casu pres NTP

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Květen 2 23:32:27 CEST 2005

Michal Čihař napsal(a):

> IMHO NTP nastavuje jenom systémový čas, hardwarové hodiny se nastavují
> při shutdownu, tak se koukni do nastavení (záleží na distribuci, Debian
> v  /etc/default/rcS, Gentoo v /etc/conf.d/clock).

Doplním v FC je to /etc/sysconfig/clock kde je uloženo v jakém formátu
je čas v BIOSu.

ZONE="Europe/Prague"
UTC=true
ARC=false

PS. Já mám v BIOSu UTC a windows ať mě políbí šos v hrách když je špatný
čas to nevadí a pro seriozní práci mám linux kde je to OK.

|    ICQ    179223500                    |