Bootovani z USB flash disku

Zdenek Janis Zdenek.Janis na brajan.cz
Úterý Květen 3 00:35:58 CEST 2005

Dobry den,
nainstaloval jsem odvazne a uspesne debian na USB flash disk (emulace
SCSI, pripojen jako sda).
Ale po prvnim restartu, kdy melo jadro nabootovat z USB flash disku to
skoncilo klasicky: kernel panic, nepovedlo se primountit root - device
8,1 (coz je sda).
Kdyz jsem prohlizel vypis, tak je tam krasne videt, ze se zavede
usb_masstorage, pak zarve kernel a po nejakych 5-8s se vypise hlaseni,
ze flash disk se pripojil na sda. Duvod proc kernel zavre je myslim
jasny, jen mi neni jasne jak vyresit, aby mounteni rootu pockalo na
inicializaci flash disku.

PS: uz jsem se odhodlal k tak silenemu kroku, ze jsem modifikoval kernel
dopsanim 15s pauzy, ale i presto to nepomohlo, mozna proto ze jsem tu
pauzu dopsal hned na zacatek funkce mount_block_root() v
<kernel>/init/do_mounts.c a ze to je pozde, ale na dalsi pokus jsem uz
nemel silu...

--
S pozdravem
                 Zdenek Janis