Sprava vice instalaci programu

ph na rook.cz ph na rook.cz
Úterý Květen 3 10:06:19 CEST 2005

> : Já bych to nejspíš řešil pomocí GNU Arch, které znám, ale tohle by asi
> : zvládl libovolný distribuovaný SCM. Pokud budeš chtít selektivní výběr
> : patchů pro přidání do centrální verze, tak by asi byl lepší darcs.
> :
> 	Hmm, na darcs jsem se jeste nedival. Podivam se.
> Ja ani tak nechci selektivni vyber patchu do centralni verze, ale spis
> selektivni vyber patchu ktere budu commitovat do "specificke" vetve,
> a jine zase do "globalni" vetve.
>
> -Y.

   Darcs by vyřešil i požadavek na přístup přes SSH (tedy nepřístup :) ). Umí
svůj formát (chytřejší diff s fs operacemi a závislostmi) vyexportovat a jinde
aplikovat bez řečí, prostě jako jinou variantu push/pull. Myslím, že umí i
něco jako send, poslání mailu pro zpracování pečvopicí na druhé straně.
   Patrně by šel zprovoznit tak, že by existoval centrální repozitář se
základem, průnikem všech verzí, a na jednotlivých mašinách (anebo taky na
centrálním stroji, dle libosti) repozitáře s patchi s lokálními změnami navíc.
   Fakt je, že by mohl nastat problém s kolizí - změníte něco v hlavní větvi,
nebo na jednom ze strojů, a bude to kolidovat se specialitou pro jiný stroj.
To se samozřejmě dozvíte při integrování změn na tu mašinu, otázka je, zda už
nebude pozdě, někdy by možná bylo vhodné vědět, co všechno změna rozstřelí už
když ji píšu, a ne ji ohýbat k funkčnosti post mortem. :) To ale víceméně
nezávisí na použitém rcs.

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz