RHEL4 AS - SW RAID1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Květen 3 16:18:45 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, Ladislav Kepsta wrote:

> Zdravim,
>
> pokusal sa rozbehnut na RHEL4 AS s SW RAID1, ale po instalacii system nabootuje a ani sa o to nesnazi.

asi jste chtel napsat nebootuje.

> Mam 2 identicke disky, co do velkosti, geometrie a particii. Kazdy disk ma 2 particie a swap.
> /dev/md0 je root (/dev/hda1 a /dev/hdc1)
> /dev/md1 su data (/dev/hda2 a /dev/hdc2)
>
> Instalator nastavil ako root md0. Jadro a grub je pouzity z instalatora.
> Netusite, kde bude problem? Skryto podozrievam gruba.

Podobnym problemem trpi i Fedora a to uz tusim do FC2, na FC3 jsem to
nezkousel ale bude to asi to same, ano, je to v grubovi.

Pokud se (na FC2) instaluje na sw raid a jako zavadec se zvoli grub (ano,
instalator sice nabizi jen grub), tak mate bez dalsich berlicek smulu.

Resit se to da nekolikerym zpusobem:

a) pri dokonceni instalace hned nerebootovat, ale z prikazove radky
rucne nainstalovat grub do mbr jednotlivych disku. Ja jsem hloubeji
nestudoval, jak se grub instaluje na raid1, takze konkreni prikazy nedam.

b) pri dokonceni instalace nainstalovat lilo (nejprve musite nainstalovat
samotny rpm balik) a to vali bez problemu.

c) bod a) nebo b) provest v rescue modu

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...