RHEL4 AS - SW RAID1

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Květen 3 16:23:38 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, Ladislav Kepsta wrote:

> pokusal sa rozbehnut na RHEL4 AS s SW RAID1, ale po instalacii system
> nabootuje a ani sa o to nesnazi. Mam 2 identicke disky, co do velkosti,
> geometrie a particii. Kazdy disk ma 2 particie a swap. /dev/md0 je root
> (/dev/hda1 a /dev/hdc1) /dev/md1 su data (/dev/hda2 a /dev/hdc2)
>
> Instalator nastavil ako root md0. Jadro a grub je pouzity z instalatora.
> Netusite, kde bude problem? Skryto podozrievam gruba.

Jo, to je znama chyba a mam dojem, ze i reportovana. Nabootujte po
instlaci z prvniho CD do rescue rezimu, udelejte chroot do nainstalovaneho
rootu, spuste grub a v nem postupne zadejte:

device (hd0) /dev/hda
root (hd0,0)
setup (hd0)
device (hd1) /dev/hdc
root (hd1,0)
setup (hd1)

Nebo nabootujte z libovolneho live CD a naistalujte si tam jiny zavadec
dle libosti.

-- Honza Houstek