Courier + Toltec connector

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Úterý Květen 3 18:11:01 CEST 2005

Zdravim!

Chystam se na novy mailserver a tak jsem zacal zjistovat co a jak.
Puvodni zamer byl udelat to na beznem modelu Postfix + Courier-IMAP +
Cyrus-SASL + MySQL, ale pak jsem se dozvedel, ze uzivatele chteji
pouzivat jakysi Toltec connector, coz jak jsem se dozvedel ma zlepsit
komunikaci MS Outlloku s IMAPem a tudiz je mozne vyuzit IMAP snad i pro
kalendar, atd. Jenze na strankach projektu jsem se docetl, ze
podporovany a testovany je jen Cyrus-IMAP. Zacal jsem tedy patrat timto
smerem po nejakych howtos, ale narozdil od Courier-IMAPu jich tady moc
na vyber neni :-/ Tudiz by me zajimalo, jestli ma nekdo s timhle Toltec
"udelatkem" nejake zkusenosti a jestli se to neda *nejak* rozbehnout na
Courieru. Precijenom ten pouzivam uz dlouho a vymyslet/studovat komplet
nove postupy se mi kvuli tomuhle zrovna moc nechce. Pripadne by se siklo
i nejake pekne howto pro Cyrus-IMAP (+Postfix+MySQL...).

Rudiik