RHEL4 AS - SW RAID1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Květen 3 18:54:44 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, Jan Kasprzak wrote:

> Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> : Podobnym problemem trpi i Fedora a to uz tusim do FC2, na FC3 jsem to
> : nezkousel ale bude to asi to same, ano, je to v grubovi.
> :
> 	FC3 ma tentyz problem - minuly tyden jsem to zkusil.
>
> 	Dival se nekdo do bugzilly, jestli to tam je reportovane?

Kdyz jsi to minuly tyden zkousel, taky jsi neuspel, verim, ze jsis
zapsal do denicku, ze to urcite v bugzille prozkoumas hned, jak budes mit
cas, co? :-)))

> Jinak takhle muzeme nadavat u piva (nebo ceho) donekonecna a nespravi se to.

Priznavam se, ze lenost je hrozna a take jsem se to chystal reportovat,
ale znate to. Jak neco rozjedete, tezko se k tomu vracite :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...