prihlasenie ak shell=/bin/false

Středa Květen 4 07:28:18 CEST 2005

Jan Houstek <jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:

> Zatimco nastavovani pristupu pres (ne)validni shell by tam melo skoncit uz
> davno.

myslim, ze tam neskoncilo preto, ze na systemoch byva este kopa roznych
specialnych uctov s roznymy shellmi, bez hesiel a podobne. Explicitne
povolovanie a zakazovanie FTP tymto userom by chcelo nejapu pracu navyse,
zatialco pouzitie /etc/shells tu pracu vacsinou odvedie samo
BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease