BIND (cache DNS) a vytizeni CPU

Středa Květen 4 07:32:35 CEST 2005

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> jestli je to jen na cache, tak rozhodne ne bind. Pouzij cokoliv jineho
> treba dnsmasq. V tomto pripade se vykasli na jakekoliv badani.

dnsmasq nepodporuje TCP (od verzie 2.10 ano, ale nic moc), a obsahuje v sebe
dhcp server. To druhe sa da vypnut, ale nepaci sa mi ze obsahuje zbytocne
tu funkcionalitu.

They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
safety deserve neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin, 1759