POP3, CYRUS, FC3

Karel Charousek char.konf na novapaka.purus.cz
Středa Květen 4 11:47:38 CEST 2005

Martin Simek napsal(a):

>Zdravim vsechny,
>
>mam problem s prihlasenim k POP3 uctu na FC3. Instaloval jsem
>cyrus-imapd, editoval jsem cyrus.conf (spoustim pouze POP3) a
>nastartoval vsechy sluzby vcetne saslauthd. Nicneme pokud se zkusim
>pripojit k POP3 serveru  dostani nize uvedenou hlasku o neexistujicim
>mailboxu. Pochopitelne uzivatele mam zadane.
>Netusite nekdo kde by mohl byt problem?
>

>Connected to localhost.localdomain (127.0.0.1).
>Escape character is '^]'.
>+OK gw Cyrus POP3 v2.2.12-Invoca-RPM-2.2.12-1.1.fc3 server ready
><4284653506.1115198390 na gw>
> [...]
Co rikaji logy na serveru maillog secure authpriv? Je tam nejaka zminka?
Jeste zkuste testsaslauthd: usage: testsaslauthd -u username -p password
Jak vypada imapd.conf ??
saslauthd muze byt nakonfigurovan mnoha zpusoby ( pam, ...)
Potrebujete mit zalozeny mailbox pro uzivatele v cyrusu (cyradm) a jeste
potrebujete
mit zalozeneho uzivatele a heslo ( nekde: unix, databaze, ...) podle
toho jak je nakonfigurovan saslauthd