Tomcat -> identd X PostgreSQL

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Středa Květen 4 12:44:17 CEST 2005

On Mon, 25 Apr 2005 07:20:26 +0000, Jaroslav Prodelal wrote:

> To na to ma nejaky vliv? Konkretne v tomto pripade 1033. Jmeno tomcat5.
>
> --ogee

DD,

mam stejny problem. Googlil jsem a nasel jsem hromadu nazoru, ze ident by
se nemel pouzivat, pac neni moc bezpecny a vubec.

Problem se zda byt v IPv4 a IPv6, kde -- pry -- pro localhost se pouziva
IPv6 a nehraje to s identifikaci na portu 113. Jak vidite, moc jsem to
nepochopil.

Mno, jestli budete mit uspech, dejte vedet. Na druhem pocitaci radsi jeste
nebudu upgradovat ani PG ani jadro, tam mi ident porad funguje...

Nastaveni pres heslo je na pytel v okamziku, kdy chci zverejnit zdrojaky
webove aplikace -- jednou to heslo zapomenu vyhodit a prusvih na svete.

Petr