rozeslani vice mailu

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Květen 4 15:42:12 CEST 2005

On Wed, May 04, 2005 at 03:25:37PM +0200, Martin wrote:
> ahoj,
cau

> narazil jsem dnes na problem s odeslanim vice mailu, resp. cca 6000.
> maily jsou obsahem vzdy totozne (nejedna se o spam, jen o upozorneni v
> jedne soutezi). jak resit rozeslani tolika mailu?
[reklama, tentokrat nie na Route Hat]
Mam dobre skusenosti s produktami Add2It MailMan{Free,Standard,Pro}. Je to
sice closed source, ale funguje a ide to samozrejme aj pod linuxom.
MailManFree je zadarmo, ale pripaja informaciu ze to bolo poslane cez MailMan.
Platene verzie tieto reklamy nemaju a maju vacsie limity. Ci MailManFree
dovoli 6000 uzivatelov, neviem, musis overit.
[/reklama]

Aha a hlavne ignoruj vsetky tie marketingove zvasty na ich webstranke a
sustred sa len na ten program.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.