rozeslani vice mailu

Martin mic na mymail.cz
Středa Květen 4 16:52:43 CEST 2005

problem je v tom, ze si nejsem uplne jist, jak to spravne udelat, aby
vse odeslo a hlavne vsem doslo jak ma...

resim tedy zda je lepsi:
1. poslat nejakym skriptem mail po mailu na smtp server
2. dat vsechny prijemce do skrite kopie a poslat to jako jeden mail
3. jakykoliv jiny, "spravny", zpusob

zacal jsem psat skript, tak to snad zafunguje..., kazdopadne pokud nekdo
dokazate rict, zda je lepsi poslat to mail po mailu ci jako jeden, viz.
vyse, tak budu rad.

diky,
martin