ACPI

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Květen 4 21:44:08 CEST 2005

OKV> Muzu se optat kde? Zkousel jsem to najit, ale nejak bez uspechu.

Ted jsem na to koukal a na jadre 2.6.8 je to takhle

Power management options (ACPI, APM)

  |-  Suspend-to-disk Support

a pak uz jsou tam primo volby (partition atd.)

OKV> Opravdu se pocitac uspava takto? Na svem mam:

OKV> # cat /sys/power/state
OKV> standby mem disk

OKV> takze nevim jestli je jako uspan 3x nebo naopak vubec ;)

Ano, pri cteni se dozvite podporovane mody, kdyz zapisete tak usne.
Standby neznam, mem je "suspend to ram" a disk je "suspend to disk"
(coz pouzivam). Ale zkontrolujte si jestli mate v jadre nastavenou
partition kam se ma uspavat - pokud ne, tak pri bootu musite predat
jakysi parametr jadru.

t.v.