Tomcat -> identd X PostgreSQL

Petr Aubrecht paubrecht na volny.cz
Středa Květen 4 23:36:26 CEST 2005

On Wed, 04 May 2005 11:08:16 +0000,
=?iso-8859-2?Q?Ing._Pavel_PaJaSoft_Janou=B9ek?= wrote:

> On je na tom PgSQL s autentizacinimi metodami tak bidne?

Proc bidne?

METHOD can be "trust", "reject", "md5", "crypt", "password", "krb5",
"ident", or "pam".  Note that "password" uses clear-text passwords; "md5"
is preferred for encrypted passwords.  OPTION is the ident map or the name
of the PAM service.

Taky to cely muze bezet pres ssl, ale to jsem zatim nezkousel.

Problem je, ze ident prestalo fungovat :-(
Byl docela idealni -- pro webovou aplikaci jsem mel radek:
host ipaddresses tomcat4 127.0.0.1 255.255.255.255 ident sameuser

Takhle musim pouzit bud trust (a doufat, ze nemam zakerne lokalni
uzivatele, nebo pouzit heslo, ktere ale musim mit ve zdrojaku (nebo
konfiguraci). A tohle heslo by nebylo vhodne zverejnovat...

Petr