2.6.9 vs. 2.6.11.8 - zmeny v hotplugu, delsi

Radek Liboska liboska na uochb.cas.cz
Čtvrtek Květen 5 07:04:06 CEST 2005

Ty podadresare v /media vytvari haldaemon. Domnivam se, ze je to konecne po
vsech tech ruznych metodach montovani medii, ktere si na uzivatelech vyvojari
zkouseli, elegantne fungujici system. Co vam rika:
/etc/init.d/haldaemon status
?

RL