ssh klic

JaFi filip na mits.cz
Čtvrtek Květen 5 08:47:29 CEST 2005

Pavel Pivonka napsal(a):
> Ahoj vsem,,

Tobe taky

> pouzivam autentizaci klicem, ktery jsem vygeneroval pomoci openssh. V
> Linuxu vse funguje ok. Já bych ten soukromej klic potreboval používat z
> woken. Konkrétně z klientů putty a SecueCrt.
>
> Máte nekdos tímto zkusenost?

Na root.cz kdysi bezel peknej serial. Podivej se na adresu:
http://www.root.cz/clanky/ssh-intimne-uvod-do-paranoii/

Ja jsem se to podle toho ucil. Mezi linuxama mi to jelo skvele. Ale mel
jsem problem s SecureCRT. Jakmile jsem se totiz pripojil pres securecrt
pomoci klice, v tu ranu jsem se mohl pripojit z jakehokoliv linuxu na
svete bez hesla. Proste mi to udelalo to, ze to uz nekontrolovalo ani
heslo ani klic. Tehdy jsem nad tim stravil spoustu casu a nakonec jsem
se na to vykaslal. Takze nvim, jestli byla chyba ve mne a nebo nekde
jinde :-)

JF