rozeslani vice mailu

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Květen 5 12:24:00 CEST 2005

On Wed 4. May 2005 18:23, Pavel Urban wrote:

> Leda by doslo misto na disku. Posilal jsem podobnym zpusobem cca
> 200.000 mailu. Dell PowerEdge 350 s Postfixem, zvladal v pohode. Sice
> rozeslani (tj. vyprazdneni vsech front) chvili trvalo, ale zadne
> problemy jsem nepozoroval.

To jsem rikal ze zkusenosti, protoze kamaradovi to spolehlive schazovalo
sendmail. Ja jsem zatim nemel tu cest odesilat vic jak desitky (mozna
ojedinele stovky) mailu naraz ... Pravda ze mam postfix, takze by se to
mozna taky chovalo jinak ...

--
Pavel Benisek