odeslani mailu

Martin Urban anry na novapaka.com
Čtvrtek Květen 5 12:37:41 CEST 2005

Jeste ucinejsi pomoc.
Presne tohle jsem potreboval.

Martin Kraus napsal(a):

 > echo "test" | mailx -s "subject" adresat na kam.poslat
 > mk
 >
 > P.S. taky miluju radilky kteri napisou 20 radek RTFM misto aby
napsali jednu
 > radku pomoci. hlavne ze se jich vzdycky objevi tolik. na to cas maj:)

Hmm bohuzel. Potom zacatecnik (vsimnete si nepisu BFU, protoze se za nej
nepovazuju) mam pomerne smulu. Napise dotaz (treba i stupidni) a misto
jedne odpovedi dostane dvacet vyhruznych dopisu.
Jinak me uznani za ochotu p Krausovi.

vec, ale nechce se mi po tom patrat a vam to zabere jen 4 radky.

PS: Jeste p. Petr Zapadlo je velice ochotny clovek.
Diky vam vsem